loading...
☆βεš†✾☆✾Şτ∂Я☆
atrin بازدید : 120 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

 

كسی را پیدا كن كه

هیچگاه از بوسیدنت خسته نشه

وقتی احساس حسادت میكنی، تو رو در آغوش بگیره

وقتی عصبانی هستی، تو رو درك كنه و ساكت بمونه

وقتی حالت خوب نیست، دستات رو بگیره

آینده اش رو با تو تصور كنه و براش برنامه ریزی كنه

وقتی چنین كسی رو پیدا كردی هرگز رهاش نكن

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

چه غم انگیزه که همه زندگیتو بخاطرش باخته باشی و اون فقط به این فکر کنه که مورد بخشش تو واقع بشه بدون اینکه متوجه باشه بسر تو و آرزوهات چه آمده

 

ادامه ی مطلب

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

آدمایی که وقتی راه میرن به سنگفرش خیره میشن و قدم هاشون رو میشمارن ...

 

اونایی که از شیشه ی ماشین به بیرون خیره میشن و سکوت میکنن ....

 

اونایی که بعد از چند بار صدا زدن یه دفعه از جا میپرن ....

 

کسایی که بی هدف به جایی خیره میشن ...

 

این جور آدمــآ همه چیزشونو از دست دادن دیگه چیزی برای از دست دادن ندارن ...

 

پس مراقبشون باش ...

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

کسی که واقعا عاشق شماست باید...

اندوه پنهان شده در لبخندت ...

عشق پنهان شده در عصبانیتت ...

و معنای حقیقی در سکوتت ...

رو بفهمه...!

اگه نفهمید پس عاشقت نیست...

مطمئن باش...

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

اولين عشق کسي بودن شايد خيلي خوب باشد .,.

ولي آخرين عشق کسي بودن ماوراي تصور است..!!!!

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

قـدر ِ دستــهایتـان را بــدانید ..

آنهـا شمـا را تــرک نمـی کـنـند ..

گـاه مـی رونـد تــا یـک قـدمـی

و زود بــازمـی گــردنـد ..

آه !

مبــادا تنــها بمــانـید !

...

ولـی چـشمهـا هـرگـز چنین نیستند !

آنهـا مـی رونـد تـا دورهــا

بی آنـکه هـرگـز به فـکر ِ شمـا بـاشند !

و گـاهـی ،

خــیلی دور !

و گـاه هــرگـز بــازنمـی گــردنــد !!

هــر گـاه

کـه....

عــاشـق شـونـــد

 

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

اگـــــه بـهش زنـــگ میزنی رد میکنه

اگـــــه بهش میگی دوســت دارم و اون فقــــط میخنده

اگـــــه شـــــبا بدون شبــخیر گفتن تــــو خـوابش میـبره

یعنی تــــاریخ انقضــای ِ تو توی دلــــش تموم شده!

این یـه قـــــانونه!

 

بــــا قــانونِ آدمــــا نــجنگ!!!

غــرورت لــــِه میشه ....!

 

منبع:دنبال منبعش نگردین قانون جنگل منبع نداره

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

همیشه این سوال ذهن مرا در بر میگیرد:

که چـــــــــرا !

امتداد نگاه دیگران به تن ...ِزن ختم می شود!؟

مگر زن خلاصه شده در همین یک بدن؟!

دوست دارم تنش را بپوشاند از گل و لای از منفورتریــــن چیزها..

آنگاه دریابم که بـــاز امتداد نگاه تو به آن ,ختم می شود؟

کاش او را برای مهربانی قلبش می خواستــــی...

نـــه آنکه فقط شب را با تو به سر کنـــد !

تو تمام قلب این زن را تسخیــر کردی...

ولی فقط پیچ و تاب تنش زیباست؟

چـــــــــــــــــرا لبخنــــــــدش را نمی بینــــــــــــــی که از سردی ِ نگاهت بر روی لبانــــــــــــــش یــــــخ زده!

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

سلام بی احساس..

برای دیدار در چنین شبی ما چه دلهره هایی که نداشتیم..یادت هست؟..

من هرگز اینگونه بی تو بودن را در چنین لحظه هایی تصور نکرده بودم بی احساس..

من به قولم وفا کردم..هنوز دارم با خیالت زندگی میکنم ..

دارد نبض دلتنگی من می ایستد..تورا با کدامین کس قسمت است امشب..

مرا بی احساس..مرا با یک بار خواندن آن نامه های دیرینت..میگیرد تب..

لحظه هایت خوش..بوسه هایت جاودان..مرا اگر شد...خطی از خاطره هایت بدان..

کاش خیالت چون خودت بیوفایی نکند...برود و قصد جدایی نکند..که من همین یک شب بیدارم..

آه... بی احساس...هنوز هم عاشقانه دوستت دارم..

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم

گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم

گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند

گاهیک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

دلتنگی هایم که شروع شد روز به روز غمگین تر شدم

از دلهره ی اینکه مبادا آسیبی به خوشی و شادکامی دیگران بزنم

از جمع جدا شدم ؛ تنها شدم

مورد

فراموشی قرار گرفتم و تنها تر و تنها تر شدم

آنچنان در تنهايی خود غرق شدم

که ديگر با هيچ سیلابی از جایم تکان نمی خورم،

 

و اين "آغاز ِ تلــــــــخ ِ يک پــايــان" بود...

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

حکایت رفاقت من با تو حکایت " قهوه" ایست..

که امروز به یاد تو تلخ تلخ نوشیدم...

که با هر جرعه اش بسیار اندیشیدم این طعم رو دوست دارم یا نه؟!

و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن...

که انتظار تموم شدنش را نداشتم!

و تمام که شد فهمیدم

باز هم قهوه میخواهم...

حتی تلخ تلخ!!

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

زندگی شطرنج دنیا و دل است!

قصه پر رنج صدها مشکل است!

 

شاه دل کیش هوس ها می شود!

پای اسب آرزوها در گل است!

 

فیل بخت ما عجب کج می رود!

در سر ما بس خیال باطل است!

 

مهره های عمر من نیمش برفت!

مهره های او تمامش کامل است!

 

ما نسنجیده پی سیمای او !

غافل از اینکه حریف ما حریف قابل است

 

by:halivod.jak@nimbuzz.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید که چه جور مطلبی بزاریم تو وبلاگ ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 907
  • بازدید سال : 4,688
  • بازدید کلی : 81,408