loading...
☆βεš†✾☆✾Şτ∂Я☆
atrin بازدید : 207 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (2)

 

حالا كه در واقعيتم نيستي

از خيالم نرو

در خيالم بمان

در خيالم بخند

...از دوستت دارم ها بگو

 

در خيالم صدايم كن

هيچ آهنگي به زيبايي صدايت، صدايم نمي كند!!!

شبــهايم پــُــر شــده از خواب هايي

کـه

در بيــداري انتظارش را دارم...

بيــا و دلخــوشيم را برايم به باور تبديل کن

فقط بيـــا

بودنتـــ را مي خواهم..


◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

فرخنده شبي بود که آن دلبر مست

آمد ز پي غارت دل، تيغ به دست

غارت زده‌ام ديد و خجل گشت، دمي

با من ز پي رفع خجالت بنشست

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 ادامه ی مطلب


دلم از دست اين دنيا غمگينه..

که صادق بودنم آخر همينه..

دورنگي و دورويي کار ما نيست..

عجب عمري شده ..مهر و وفا نيست..

رفيقان با رقيبان مي نشينند..

نمک خواران نمکدان را نبينند..

خوشا روزي که دنيا ماله ما بود..

رفيقي در پي ديدار ما بود..

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

جایی که قلب اسمانش بی قرار است

باید بدانی عشق با من همجوار است

انجا که بعد از سالها چشم انتظاری

سهم زمین یکبار دیگر انتظار است

جایی که خورشید از نفس افتاده باشد

انجا که مهتابش به حال احتضار است

جاییکه گرد باور اینه هایش

یأسی گناه الود از جنس غبار است

انجا همان جایی که نامش اشنا نیست

بی شک جنون از عشق در حال فرار است

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

؟عشق

؟اصلآ عشقي كه داريم ازش مي گيم يعني چي

؟يعني اينكه يِكيو خيلي دوست داشته باشي

؟يعني يكيو خيلي بخواي

؟يعني يكيو انقدر بخواي كه ديگه خودتو نخواي

؟كه ديگه هيچ كسو نخواي

؟كه فكر كني همون يه نفر براي هميشه كافيه

؟كه فكر كني همون يه نفر همه ي زندگيتو پر كرده

؟خب چه فايده اي داره

؟همه ي اينا چه فايده اي داره وقتي كسي كه عاشقشي تو رو نخواد

وقتي كه عشقي كه تو قلبته مثل يه موريانه وجودتو از داخل خالي مي كنه

...خالي خالي،تُهي،يه عشق پوچ

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

دلم خيلي تنگ شده

خيلي تنگ

اِنقدر كه هرچي بوسه و آغوش توش بريزي بازم پر نشه

دلم آروم و قرار نداره

انقدر كه هر چي باهاش حرف بزني،بازم آروم نشه

دلم خَستَس

انقدر كه هر چي تو بغلت بخوابه،بازم خوابش مي آد

دلم غمگينه

انقدر كه همه ي اشك هاي دنيا براش كَمَن

حالا داره مثل يك كبوتر سفيد توي قفس بال بال مي زنه

ولي كسي نمي آد كمكش

هيچ كس

هيچ كس نمي تونه به كبوتر دل من كمك كنه

چون شاپرهاي اين كبوتررو بريدن

هيچ كس نمي تونه مرحم رو زخم هاي بال كبوتر بذاره

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

شاخه را محکم گرفتن این زمان بی فایده است

برگ می ریزد، ستیزش با خزان بی فایده است

باز می پرسی چه شد که عاشق جبرت شدم

در دل طوفان که باشی بادبان بی فایده است

بال وقتی بشکند از کوچ هم باید گذشت

دست و پا وقتی نباشد نردبان بی فایده است

تا تو بوی زلفها را می فرستی با نسیم

سعی من در سر به زیری بی گمان بی فایده است

تیر از جایی که فکرش را نمی کردم رسید

دوری از آن دلبر ابروکمان بی فایده است

در من ِ عاشق توان ِ ذره ای پرهیز نیست

پرت کن ما را به دوزخ، امتحان بی فایده است

من به دنبال خدایی که بسوزاند مرا

همچنان می گردم اما همچنان بی فایده است

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

اگر کسی تو را با تمام مهربانيت دوست نداشت

دلگير مباش که نه تو گناهکاری نه او

آنگاه که مهر می ‌ورزی مهربانيت تو را زيباترين معصوم دنيا می کند

پس خود را گناهکار مبين

من عيسی نامی را ميشناسم که ده بيمار را در يک روز شفا داد

و تنها يکی سپاسش گفت

من خدايی ميشناسم كه ابر رحمتش به زمين و زمان باريده

يکی سپاسش می گويد و هزاران نفر کفر

پس مپندار بهتر از آنچه عيسی و خدايش را سپاس گفتند

از تو برای مهربانيت قدردانی ميکنند

خوبی دليل جاودانگی تو خواهد شد

پس به راهت ادامه بده

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

عشق يعني هفت وادي بي کسي

عشق يعني روز و شب دلواپسي

عشق يعني دائما در اضطراب

عشق يعني تشنگي در شط آب

عشق يعني مبتلا گشتن به درد

عشق يعني عقل را کردي تو طرد

عشق يعني حرف او بر روي چشم

عشق يعني صبر در هنگام خشم

عشق يعني دلبري دلدادگي

عشق يعني غربت و درماندگي

عشق يعني دائما در درد و رنج

عشق يعني يافتن صد کوه گنج

عشق يعني عاشق ليلي شدن

عشق يعني در کمي خيلي شدن

عشق يعني دادن سر يا که خون

عشق يعني رند بودن در جنون

عشق يعني اشک حسرت ريختن

عشق يعني با بلا آميختن

عشق يعني بر درش باشي گدا

عشق يعني انعکاس يک صدا

عشق يعني راز دل نا گفتني

عشق يعني يک نيستان پر زني

عشق يعني مطربي مي خوارگي

عشق يعني غربت و آوارگي

عشق يعني پيچش نيلوفري

عشق يعني نفي هر نوع کافري

عشق يعني چون فقيري بينوا

عشق يعني زخمهاي بي دوا

عشق يعني همدل و همسر شدن

عشق يعني يک نفس در بر شدن

عشق يعني دلخوشي با يادگار

عشق يعني زخم کهنه ماندگار

عشق يعني با نگاهي گفتگو

عشق يعني هر چه يارت گفت بگو

عشق يعني سجده بر اندام يار

عشق يعني جان اسير دام يار

عشق يعني چون کبوتر پر زدن

عشق يعني سوختن و بر سر زدن

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

رفته از دست قراری که نبود

شده پاییز بهاری که نبود

مانده ام تلخ و به خود می پیچم

سالها پشت حصاری که نبود

همه بود و نبودم شده است

من و تنهایی و غاری که نبود

میروم یک شب از این شهر بمان

تو و این ایل و تباری که نبود

سالها بعد کسی خواهد گفت

انطرفهاست سواری که نبود

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

دلم یک دیوار میخواهد تا نگفته هایم را حک کنم

دیگر کاغذ مجالی برای سرودن ندارد

دلم یک سبو می خواهد تا مقدس فریادنشدنی ام در آن موج بزند

دلم شکسته است امروز

اما دیگر دلی نمی خواهد تا اورا دریابد

دلم دیوار می خواهد تا بر او مشت بکوبم او “هم طاقت دلم را دارد

هم طاقت مشتم “و بر سرم فرو نخواهد ریخت

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

وقتی که گریه ام میگیره دلم میگه مبارکه

قدر اشکهاتو بدون هنوز چشات بی کلکه

وقتی که گریه ام میگیره یه آسمون بارونی ام

اما به کی بگم خدا من تو خودم زندونی ام

سرمو بالا می گیرم کسی جوابم نمیده

خیلی شب هاست یه رهگذربه گریهام نخندیده

یه روزو روزگاریه منو یه دنیا بی کسی

شدم یه مشت خاطره یه کوره ی دلواپسی

می خوام تلافی نکنم حرمت دل رو میشکنم

دارن به جرم ساده گیم چوب حراجم می زنن

تو این ولایت غریب دل مرده ها عزیز ترن

قحطی عشق عاشقاست قلب های سنگی می خرن

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

پدر یعنی نان

پدر یعنی جان

پدر یعنی کوله باری پر از زخم های بی درمان

پدر یعنی سراسر دردهای بی پایان

پدر یعنی هیاهو، جنب و جوش، لحظه های بی سامان

پدر یعنی همیشه در سکوت گریان

پدر یعنی دو دست پینه بسته، لاغر و لرزان

پدر یعنی شکسته، رنجدیده، خسته و نالان

پدر یعنی برای نان در زندان

پدر یعنی به ظاهر زنده و خندان

پدر یعنی شرافت، مرد بودن، میان خیل بدنامها

پدر یعنی همیشه درپی روزی، میان جمع سرگردان

پدر یعنی تپش در قلب

پدر یعنی تسلط بر زمانه

پدر یعنی تسلی وقت اندوه

پدر یعنی غرور و مستی من

پدر یعنی تمام هستی من

پدر یعنی نجابت

پدر یعنی سخاوت

پدر یعنی شهامت

.

.

.

پدر یعنی .... عشق

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

دوســــتت دارم

هديه ايست که هر قلبي

فــــهم گرفتنش را ندارد

قيمتي دارد که هر کسي

تــــوان پرداختش را ندارد

جمله ي کوتاهيست که هر کسي

لــــياقت شنيدنش را ندارد

 

◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕swansong.rzb.ir◕✿✾◕◕✿✾◕◕✿✾◕

 

به سلامتیه اونایی که

جای اعتقاد به بهشت و جهنم

و اون دنیا ,

به یه کم انسانیت

توی این دنیا معتقد هستند.....!!!

 

گردآوری :

halivod.jak@nimbuzz.com

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید که چه جور مطلبی بزاریم تو وبلاگ ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 900
  • بازدید سال : 4,681
  • بازدید کلی : 81,401